Останнім часом тема професійної орієнтації для старшокласників набуває надзвичайної актуальності, оскільки окрім існуючих факторів, що ускладнюють визначення напрямку професійної належності з’являються й інші. Серед них, зокрема, велика когорта нових професій, призначення яких не завжди є зрозумілим для пересічного громадянина, підвищення рівня вимог до претендентів на певну посаду, що спричинене досить жорсткою конкуренцією.
Профорієнтаційні проекти дають змогу більш детально інформувати підростаюче покоління щодо особливостей якісної підготовки висококваліфікованих спеціалістів-медиків, а саме їх навчання у вищому медичному закладі. Такий підхід до вибору роду діяльності викликає у школярів зацікавленість, спонукає до свідомого вибору професії, відповідно до власних здібностей та інтересів, з урахуванням рівня запиту суспільства.
Так, сьогодні нашу кафедру відвідали учні Полтавської загальноосвітньої школи №37. Під час екскурсії школярі відчули себе на місці здобувачів-медиків, а саме проходили разом тестування та вивчали гістологічні препарати.
Гості кафедри отримали змістовну та корисну інформацію щодо особливостей форм навчання на кафедрі, вимог, які висуваються перед здобувачем вищої медичної освіти.
Увага школярів була акцентована на важливості опанування такої фундаментальної дисципліни, як гістологія, яка закладає основи для професійних знань та навичок майбутніх лікарів.
Колектив кафедри створює оптимальні умови для формування в учнівської молоді розуміння важливості і відповідальності першого кроку до вибору майбутньої професії, яка б відповідала інтересам, схильностям та здібностям особистості.
Сучасна профорієнтаційна робота кафедри гістології, цитології та ембріології є складовою частиною цілісної системи освітнього процесу та спрямована на підготовку молоді до свідомого вибору професії, до самостійного життя, здатності до професійного самовдосконалення, до співпраці та активності у трудовому житті.