Напередодні Дня вчителя, яке відзначається щорічно у першу неділю жовтня, співробітники кафедри гістології, цитології та ембріології вітають всіх колег нашого університету з професійним святом.
Викладач відіграє важливу роль в навчальному процесі, він є орієнтиром і носієм знань, який безпосередньо впливає на формування у наших здобувачів освіти всіх необхідних знань і компетентностей для подальшого професійного життя.
Для активізації пізнавальної діяльності доцентом кафедри гістології, цитології та ембріології Євгеном Стецуком було проведено практичне заняття на тему: «Ендокринна система. Гіпоталамус. Епіфіз» з використанням методики перевернутого навчання, коли в ролі викладача були здобувачі освіти.
Результат даної методики показав, спілкування між учасниками навчального процесу стає визначальною рушійною силою, яка спрямована на удосконалення практичних навичок, що призводить до значного зсуву пріоритетів від простої подачі матеріалу до роботи над його вдосконаленням.
Реалії сьогодення вимагають сучасних підходів до навчання на нашій кафедрі, так як головною нашою метою є формування активного, залученого в освітній процес здобувача вищої освіти, який вміє аналізувати, співпрацювати, допомагати, вести дискусію, аргументувати та виражати власну думку.
On the day prior to Teachers' Day, which is celebrated every year on the first Sunday of October, the staff of the Histology, Cytology and Embryology Department would like to congratulate all university colleagues on their professional celebrations.
Teacher’s role is crucial in the education process. They guide and share knowledge that forms necessary skills and competences needed for students' future professional lives.
To enhance cognitive activity, Associate Professor of the Histology, Cytology and Embryology Department Yevhen Stetsuk led a practical lesson on the topic: "Endocrine system. Hypothalamus. Pineal gland" using the flipped learning approach, when students play the role of the teacher.
The study showed that discussion between learners is crucial to enhancing practical skills, leading to a significant shift in priorities from simply presenting the material to working on improving it.
The realities of today demand modern approaches to education within our department, as our primary goal is to foster active, engaged learners who can analyze, collaborate, assist, engage in discussions, provide arguments, and express their own opinions in the educational process.